Czego spodziewać się po współpracy z agencją?

3/45

Słuchaj Radiogram na:

Radiogram na Spotify
Radiogram na Google Podcasts
Radiogram na Apple Podcasts

Przy produkcji każdego odcinka spędzam średnio 6 godzin. I choć uwielbiam to robić, to bez mojej ulubionej kawy nie dałbym rady.

Jeśli uważasz że informacje które przekazuję są dla Ciebie przydatne, to zawsze możesz mnie wesprzeć kawą.

Postaw mi kawę :)Postaw mi kawę 🙂

Mój gość Marta Niemira z Agencji Słucham, która specjalizuje się w podcastach, powie wam czego można się spodziewać po współpracy z agencją. Jeśli nigdy nie współpacowaliście z takimi agencjami, w tej rozmowie znajdziecie mnóstwo przydatnych informacji jak wygląda taka współpraca.

Marta zdradza sporo szczegółów na temat pracy z klientami, w czym może pomóc i czym dokładnie się zajmuje w przypadku współpracy. Dowiecie się jaki potencjał mają podcasty jeśli chodzi o reklamy.

Jeśli myślisz o monetyzacji swojego podcastu to ta rozmowa na pewno dostarczy ci sporo informacji które będziesz mógł wykorzystać w swoim podcascie.

Zapraszam.

Odnośniki do badań o których wspominaliśmy w odcinku:

Jest to druga rozmowa w podcascie Radiogram. Pierwszą z Karolem Styją ze Storia by Abstra możesz znaleźć tutaj.